Вали – це виготовлені з металу деталі, які мають форму циліндра та переріз у формі кола або квадрата. Вони передають механічну енергію механізмам у різноманітних апаратах, машинах. Використовуючи сили, що діють на них, інших механізмів та їх частин, вали перенаправляють обертальний рух. Основною їх характеристикою є те, що вони утворені навколо єдиної осі різними зовнішніми поверхнями, що обертаються. Ще однією важливою умовою для валів є їх довжина, яка передбачає розмір у 3 і більше разів більший за його діаметр. Маса валу коливається від 200 кілограмів до 45 тонн.
Основними технологічними показниками, за якими вали класифікуються є розмір, форма, точність та конфігурація:
Вали знаходять застосування у різноманітних установках та машинах. На технічні характеристики валів основний вплив має те, де і для чого саме ці вали використовуватимуться. Тобто спочатку визначається яка властивість валу має найбільше значення для його експлуатації (жорсткість, герметичність, щільність посадки, стійкість до зносу, корозійна стійкість і т.д.), а потім, вибирається матеріал, для виробництва. Ці аспекти повинні прописуватися при складанні склепіння необхідних технічних вимог для виробництва валів.
Виготовлення валів займає важливе місце у важкій промисловості. Для їх виготовлення можуть використовувати індивідуальні креслення та прийняті державою стандарти (ГОСТи). ПП Яготинський механічний завод виконує замовлення з виготовлення валів на індивідуальні замовлення.
Як вихідні матеріали при виготовленні валів можуть виступати: вуглецева і легована сталь, алюмінієві та титанові сплави, пластмаси. Залежно від застосування цього валу.
У процес виробництва валів можна назвати такі етапи:
– якщо потрібно зробити унікальний вал, то спочатку слід зробити всі необхідні розрахунки і створити креслення;
– визначитися з вибором матеріалу, з якого буде вироблено вал;
– необхідно підготувати сторони валу для обточування та розточування токарними верстатами з ЧПУ;
– далі зварювальним способом з’єднують усі деталі валу та фрезерують його канавки;
– тепер необхідно вимірювати всі розміри валу та зашліфувати його;
– передостаннім етапом при виготовленні валу є його балансування;
– як завершальний етап, вал з внутрішньої і зовнішньої сторін покривають захисною речовиною, що зробить його більш стійким до зносу. Такою речовиною може бути гума (процес гумування – гумування), хромування. або електродугове напилення.
{:uk}Одним із профільних напрямків діяльності ФІРМИ "ТМА" є розробка конструкторської документації та виготовлення частин корпусів,…
{:uk}ПП "Яготинський механічний завод" візьме на себе зобов'язання з виготовлення як стандартного, так і нестандартного…
{:ru}История создания и деятельности Яготинского механического завода. Идея создания Яготинского опытно-механического завода и его функционирования…
{:uk}Шків - це колесо, яке по свєму зовнішньому краю забезпечене поглибленням або ободом. Він є…
{:uk}Ролики часто застосовуються в промисловості на різних вузлах та агрегатах. Адже завдяки своїй структурі і…
{:uk}Втулка являє собою деталь циліндричної або конусоподібної форми, вздовж осі якої є отвір, який служить…